nedeľa 18. februára 2018

Čokoládová bielková roláda bez múky so šľahačkou a malinami

V poslednom čase na blogu len stále pečiem a varím. Keď však vyskúšam nejaký recept a je naozaj dobrý, rada sa o svoje poznatky s Vami podelím. 
Tak tomu je i dnes. Recept na bielkovú roládu bez múky mám odložený už dávnejšie. 
V mrazničke mám veľa bielkov a malín, tak keď sa nepečie Pavlova, bude roláda.
Recept na roládu Vám tu písať nebudem, nájdete si ho u Adriany na jej blogu plnom fantastických receptov. 
Ovocie v roláde si môžete samozrejme meniť podľa svojej chuti. 
Nabudúce určite vyskúšam s mandarinkami alebo broskyňami.
Na Valentína sa to u nás nieslo v rovnakom farebnom duchu. Piekla som čokoládové sušienky so šľahačkou a malinami. Recept nájdetu u mňa TU.
A do tretice všetko dobré. 
Torta pre moje krstniatko, druhé v poradí, ktoré 30. januára oslávilo svoj prvý rôčik. Piekla som tučniakovú tortu, teda presnejšie tučniaci na ľadovej kryhe. Základ torty robím s malými obmenami rovnaký, len zdobenie mením. Recept na tortu nájdete u mňa TU alebo TU
Inšpirácia zdobenia je z pinterestu, len prevedenie trošku horšie. 
Ale detičky chyby nevidia a veľmi sa tešili.
Prajem Vám krásnu nedeľu.
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


5 komentárov:

  1. Andrejko, lakave recepty a smekam pred tim dortem a s potavickami, za me dokonale! Vse nej oslavenci. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, roládu taky dělám, většinou s borůvkami. Sušenky a dort jsem už obdivovala na Instagramu - úžasná práce!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka ďakujem za pochvalu. Tiež sa chystám roládu spraviť v rôznych ovocných obmenách, tak uvidím ako bude chutiť. Pekný deň. Andrea

      Odstrániť
  3. Andrejko, ta roláda vypadá luxusně, hned bych si dala.Chválím i dort je krásný.
    Moc děkuji za milou návštěvu na mém blogu a přeji pohodové dny.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...